Senin, 06 Februari 2012

Freemason Di Malaysia bahagian 1


Ok,untuk salam perkenalan ini aku nak tunjukkan kepada korang tentang pengaruh Freemason di Malaysia .Untuk Bahagian 1 ini mari kita buat sedikit uji kaji..Uji kaji ini membabitkan duit 1 ringgit Malaysia(ssesiapa yang tak ada seringgit pergi cari dulu)…


Dah ada duit 1 ringgit?,sebelum tu korang cuba tengok duit 1 dollar Amerika ini dulu..




Ini adalah konspirasi Freemason yang dikatakan wujud di duit 1 dollar Amerika,Adakah duit 1 ringgit pun ada teori konspirasi ini?..Jom kita tengok sama-sama!





Nampak tak lambang rasmi bank negara Malaysia tu?Kalau ditanya kepada orang bank negara,mereka kata binatang dalam lambang itu adalah seekor kijang..Tetapi cuba korang tengok pula lambang negeri Kelantan ini..




Yang ini pun kijang juga tetapi korang perasan tak ekor kijang dalam duit tu panjang?Sedangkan ekor kijang pendek!,Jadi binatang apa yang sebenarnya dalam lambang bank neraga itu?





Adakah binatang itu adalah seekor anjing jenis Pharaoh Hound?binatang yang dianggap dewa dalam fahaman Mesir kuno(Kabbalah)..salah satu fahaman Freemason?





ini pula simbol-simbol utama Freemason(diambil dari laman web rasmi Freemason sendiri),Perasan tak lambang matahari dan bulan itu? dalam lambang bank negara kita pun ada kan?


ok ini yang terakhir dan yang paling “misteri”…dalam duit 1 dollar Amerika ada gambar ini..





Gambar piramid yang ada mata itu adalah simbol Lucifer(Dajjal)..yang digelar “All Seeing Eye”,ini memang simbol rasmi Freemason..ini buktinya..





Apron(pakaian rasmi) Freemason,gambar ini dari laman web rasmi Freemason.

Baiklah sekarang tengok duit 1 ringgit korang..



sekarang cuba lihat wau dan bukit itu..



ok,nampak tak titik merah itu?




cantumkan titik itu dan sekarang korang cuba tengok kawasan itu di cahaya lampu (kedudukan lampu dibelakang duit)


Amacam? nampak apa-apa tak?ha..ini sebenarnya hanya konspirasi,entah betul atau tidak,hanya tuhan yang tahu.Dan kepada sesiapa yang hendak tahu dengan lebih lanjut tentang Freemason di Malaysia..

.>>>>Sambungan 2


Freemason di Malaysia



                             


Tidak ada komentar:

Posting Komentar