Senin, 06 Februari 2012

Di Malaysia terdapat 12 logde Freemason!!



Tanah tumpahnya darah ku


Freemason pernah menjadi isu di Malaysia apabila Haji Sulaiman Palestin(bapa saudara Anwar Ibrahim) bertanding jawatan dalam UMNO. Ada dakwaan pemimpin tertentu ditaja atau menjadi ahli Freemason untuk melonjak naik dalam hierarki negara. Awal 1980-an isu ini kembali senyap dalam persidangan UMNO.


Di Malaysia, cawangan Freemason beroperasi sebagai Loji Besar Daerah Timur Tengah (District Grand Lodges of Middle East atau DGLME). DGLME secara rasmi bermula di Kuala Lumpur pada 20 Oktober 1916. Ia dipanggil Timur Tengah kerana pada awal kurun ke-19, setiap yang berada antara timur India tidak termasuk timur jauh (Hong Kong, China dan Jepun) dikenali sebagai Timur Tengah. Hanya pada kurun ke-20, istilah Timur Tengah merujuk kepada negara Arab dan Teluk. Cawangan ini bagaimanapun tidak mahu mengubah namanya kerana sudah biasa dengan nama tersebut dan tradisinya.


DGLME ini meliputi bandar yang luas termasuk bandar lain di rantau ini:


Singapura: 3 loji

Kuala Lumpur: 3 loji

Pulau Pinang: 1 loji

lpoh: 1 loji

Kuantan: 1 loji

Kuching: 2 loji

Port Dickson: 1 loji

Port Klang: 1 loji

Taiping: 1 loji

Kota Kinabalu: 1 loji

Bangkok: 3 loji

Pattaya: 1 loji

Sumber: wikipedia


Di Malaysia terdapat 12 logde Freemason!! Manakala Thailand hanya ada 4 sahaja. Ini tidak termasuk lagi lodge-logde lain yang dibina di seluruh negara. Samada kita perasan ataupun tidak, inilah kenyataan sekarang.






kedah




perak




johor




Pulau pinang




sarawak


“NEW WORLD ORDER”

Yang ni siapa yang selalu baca tentang Freemason ni pasti perasan ayat diatas..Kepada sesiapa yang tidak pernah dengar atau kurang paham dengan ayat diatas,..ok aku terangkan sedikit..New world order ni adalah moto utama gerakan Freemason ni,dimana matlamat mereka adalah untuk menjadikan dunia ini dikawal oleh satu pemimpin dimana semuanya menganut agama yang sama dan memegang amalan yang sama,senang cerita 1 ketua 1 pegangan 1 amalan..itu kalau dalam bahasa yang halus la..tapi sebenarnya New World Order ini adalah sebuah dunia yang dipimpin oleh Dadjal yang agamanya ialah agama kafir dan amalam-amalannya ialah menyembah berhala..





Aku tidak kata yang Najib adalah seorang Freemason tetapi mungkin orang-orang dibelakang Najib,orang yang memberi pendapat,idea kepada Najib mungkin orang-orang Freemasons! Tanpa Najib sedari!


OBELISK



Obelisk ini adalah satu tiang yang berasal dari zaman piramid firaun(salah satu amalan Freemasons)..Jadi yang Malaysia sibuk-sibuk hendak buat obelisk ini buat apa?




KESIMPULAN

1).Mereka telah mengawal ekonomi dunia.

2).Mereka telah mengawal PBB (fikir sendiri)

3).Mereka menentukan hala tuju peperangan didunia (sejak kebelakangan ini hanya negara Islam yang kucar-kacir).

4)Amerika,Israel,United Kindom,Australia,Scotland,Canada,Turki,Afrika Selatan,dan banyak lagi negara yang sudah terang-terangan dikawal oleh Freemason.

Freemason iaitu sebuah pertubuhan Yahudi yang ditubuhkan hasil manifestasi daripada penemuan buku-buku sihir di dalam bilik bawah tanah Masjid al-Aqsa. Akibat tentangan hebat daripada Raja-raja di Eropah pada ketika itu, golongan penyembah Syaitan (Satan) ini telah menjalankan satu konspirasi seperti yang tercatit di dalam buku-buku sejarah sekarang, iaitu ‘Revolusi’ atau ‘Renaisance’.

Aku rasa cukup la setakat ini sahaja pendedahan tentang Freemason ini,kalau aku terangkan“gila-gila” pun aku rasa buang masa je kot..ye la…orang kita ini lebih suka baca cerita hantu dari cerita ini kan?..Tetapi pada sesiapa yang mengambil berat tentang cerita Freemason ini terima kasih…

Maklumat Lanjut : http://tukangkarut.com









5 komentar: