Jumat, 22 Juni 2012

BERCINTA SAMPAI KE SYURGA



"Jαngαn cintαkαn orαng yαng tidαk cintαkαn ALLAH, kerαnα jikα merekα boleh tinggαlkαn ALLAH, merekα jugα boleh tinggαlkαn kitα." (Imαm Syαfie)

✿~ Aku ingin MENCINTAIMU kerana AGAMAMU..

✿~ Aku ingin MENYAYANGIMU kerana AKHLAKMU..

✿~ Aku ingin BERSAMAMU kerana ALLAH..

Maka, TERIMALAH aku seadanya..KEKURANGANKU akan menjadi PELENGKAPMU..insyaAllah..♥♥

Aku melepaskan dia yang telah membuangku tanpa alasan yang kukuh serta telah mempersia-siakan aku . Namun hanya kau YA ALLAH tidak pernah membuang atau mengenepikan aku walau banyak khilaf yg telah hambamu ini lakukan .

Sesungguhnya ALLAH lah PENCINTA YANG PALING SETIA . semoga diri ini diberi kekuatan unuk menghadapi hari-hari mendatang dan sentiasa mendapat bimbingan dan hidayah dari ALLAH . Aamiin :)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar